Bremerhaven, Německo

Time with Candy

Ahojky dnes pro vás mám vcelku novou rubriku a to je time with Candy neboli čas s Candy.
Tuhle rubriku budu vždy dělat na konci konkrétního měsíce ve formou videa, účelem tohoto videa bude všechno schnutí co jsem během toho Měsíce neudělala npř. drobné nákupy knih a wrap up dohromady, i mimo záběry mého života.
Proč jsem se rozhodla vmyslet time with Candy? Mám blog už rok a mám pocit, že mě spoustu z vás neví jaká doopravdy jsem.

Dnešní rubriku udělám písemně protože je strašný vedro a já bych před kamerou umírala :D hodně mluvení dá člověku docela zabrat :D

***
V červenci se toho dělo hodně a taky ten měsíc rychle uplynul.
*Skoro dva týdny jsme s husbynem pracovali abychom měli peníze na prázdniny.
*13.7. jsem měla narozeniny a moc extra neslavila ale tak či tak jsem si je užila, po práci jsme jeli do Plzně do kina na horor "odebrat z přátel", během filmu jsem se bavila ale pro mě až tak strašidelný nebyl :D
*Po těch dvou skoro týdnech jsme odjeli s husbynem do Otravy za je ho rodinou na dva týdny a řeknu vám, že jsem se hodně odpočinula a krásně se mi tam četlo. Užívali jsme si každičký den s jeho brášky a hoooodně jsme jedli. Babička si mě krásně vykrmovala :D
*Z Ostravy domů jsme hned na druhý den museli do práce a večer přijel můj bro na návštěvu.. a mamka nám řekla, že našla s její kamarádkou dovolenou v Německu, tak jsme se rozhodli jet 800kiláku. Když jsme dorazili do pronajatého letního domku tak jsme šli všechny spát a na druhý den jsme se jeli podívat na přístav Bremenhaven a projeli jsme se lodí s úžasným výhledem na tuleně což mi strašně připomínalo příběh z knihy Stříbrná zátoka od Jojo Moyes.
Z přístavu jsme šli trochu nakupovat a pak nadešel zvrat, že v tom letním domku můžou být jen 4 lidi a ne 9, tak jsme se pokusili přemluvit majitele abychom mohli přespat jednu noc a další den odjet, když nám to majitel dovolil tak jsem šla nahoru se převléct a odpočinout si ale na chodbě jsme už viděla zbalené naše věci a ta teta nám furt říkala, že půjdeme jinam spát atd. tak jsme se rozhodli, že pojedeme zpět do ČR, když jsem si chtěla jít překontrolovat věci tak jsem měla vůbec tu možnost a zapomněla jsem si tak dvě knihy což mě nehorázně naštvalo a donutila jsem je aby mi je hned poslali domu. I když jsme v německu nebyli ani 24hodin tak jsme si cetu domů dobře užili.
*Polední dny co snáma bracha byl jsme si to užili  :)

***
Zabíjení času ve vlaku do Otravy

Krásný vyhled z Otravského vlakového nádraží

Večerní papaní: Panagota a bílé víno :3

Venku s miminkem <3

V řecké restauraci
Krásné počací na koupání v Porubě

Tonyho mladší bráška :D
Jede se domů z Ostravy :(

Čtení v zácpě, směr německo

Západ slunce

Výhled z našeho pokoje do zahrady

Přístav v Bremen-Haven

Doufám, že se vám článek líbil :) Brzo se můžete těšit na 2.část videa book za měsíc květen a dvě reneze.